Formant noves mestres de Primària en didàctica de les Ciències Socials
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc200542-48Paraules clau:
didàctica de les ciències socials, ensenyament de mestresResum
Aquest article ens presenta un estudi de l’autor basat en analitzar si els aprenentatges que suposadament realitzen els futurs i les futures mestres a la universitat els són significatius o no.
Després dels cursos de doctorat a la UAB (bienni 95-97), concretament en el programa de Didàctica de les Ciències Socials, se’l presentava una bona ocasió per realitzar una recerca sobre aquesta qüestió. És una recerca que no podia plantejar sol, sinó que requeria també la participació i col·laboració d’alguns mestres de primària, perquè des del principi calia comptar amb la influència que directament i indirectament exerceixen els mestres en actiu sobre els estudiants de Magisteri durant el seu període de pràctiques.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.