// Revistes digitals
Ca
An
Registre
Inici de la sessió
Trameses
Inici
La revista
Sobre la revista
Seccions de la revista
Política editorial
Procés editorial
Indexacions i bases de dades
Índex d'autors
Revisors externs
Focus i abast: difusió
Equip editorial
Arxius
Últim número
Vols publicar?
Enviaments
Normes publicació: articles, ressenyes i entrevistes
Política antiplagi
Ètica i negligència en la publicació
Contacte
Avisos
Cerca
Ca
An
Registre
Inici de la sessió
Trameses
// Revistes digitals
Inici
La revista
Sobre la revista
Seccions de la revista
Política editorial
Procés editorial
Indexacions i bases de dades
Índex d'autors
Revisors externs
Focus i abast: difusió
Equip editorial
Arxius
Últim número
Vols publicar?
Enviaments
Normes publicació: articles, ressenyes i entrevistes
Política antiplagi
Ètica i negligència en la publicació
Contacte
Avisos
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 37 (2024)
Núm. 37 (2024)
Número actual
Núm. 37 (2024)
Publicat:
04-12-2024
Número complet
PDF
Editorial
La cooperació no s’improvisa
Albert Irigoyen
5-8
PDF
HTML
XML
EPUB
Converses
Entrevista a David Duran
Albert Irigoyen
11-44
PDF
HTML
XML
EPUB
Entrevista a Rafael Valls Montés
Juan Carlos Bel, Juan Carlos Colomer Rubio
45-70
PDF
HTML
XML
EPUB
Articles
Espais d’aula confortables i orientats a promoure l’ús oral del català entre els alumnes que hi mostren dificultats
David Duran, Marta Flores, Jesús Ribosa, Laura Sánchez
73-102
PDF
HTML
XML
EPUB
Formar el pensament crític orientat a la justícia social per fer front al feixisme
Jordi Castellví Mata
103-122
PDF
HTML
XML
EPUB
Parlar-Llegir-Escriure a la universitat: pràctiques cooperatives a les classes de francès de la llicenciatura de Ciències de l’Educació a la Universitat Paul-Valéry de Montpeller
Carole Gauthié
124-140
PDF
HTML
XML
EPUB
Vincle escola-universitat: una col·laboració imprescindible per a la millora de la qualitat docent
Glòria Prats-Rins, Albert Casals, Reina Capdevila
141-170
PDF
HTML
XML
EPUB
L’Aprenentatge Basat en el Disseny de Jocs: els reptes de dues mestres a l’hora d’ensenyar a través del joc
Laura Martín Ferrer, Arnau Amat Vinyoles
171-194
PDF
HTML
XML
EPUB
Experiència d’ús d’una Simulació Virtual Gamificada per a docents d’Infermeria
Adrián Baeza González, Mireia Usart Rodríguez, Luis Marqués Molías
195-220
PDF
HTML
XML
EPUB
Ressenyes
Duch Plana, M. (2024). Pa i roses. Píndoles per a una altra història del segle XX. Editorial Base
Sara Masalias Palou
223-234
PDF (CA)
HTML (CA)
XML (CA)
EPUB (CA)
PDF (AN)
HTML (AN)
XML (AN)
EPUB (AN)
Meirieu, P. (2024). Diccionari inesperat de pedagogia. Associació de Mestres Rosa Sensat
Albert Irigoyen
235-246
PDF (CA)
HTML (CA)
XML (CA)
EPUB (CA)
PDF (FR)
HTML (FR)
XML (FR)
EPUB (FR)
Arumí, J., Camps, I., López, X., i Torres, G. (2019). Educa’ls per cooperar. Eumo
Núria Berenguer Carrera
247-258
PDF (CA)
HTML (CA)
XML (CA)
EPUB (CA)
PDF (AN)
HTML (AN)
XML (AN)
EPUB (AN)
Morant, I., Ríos, R., i Valls, R. (dirs.). (2023). El lugar de las mujeres en la historia: Desplazando los límites de la representación del mundo. Publicacions de la Universitat de València
Antonio Brusa
259-269
PDF (CA)
HTML (CA)
XML (CA)
EPUB (CA)
PDF (IT)
HTML (IT)
XML (IT)
EPUB (IT)