// Revistes digitals
Ca
An
Registre
Inici de la sessió
Trameses
Inici
La revista
Sobre la revista
Seccions de la revista
Política editorial
Procés editorial
Indexacions i bases de dades
Índex d'autors
Revisors externs
Focus i abast: difusió
Equip editorial
Arxius
Últim número
Vols publicar?
Enviaments
Normes publicació: articles, ressenyes i entrevistes
Política antiplagi
Ètica i negligència en la publicació
Contacte
Avisos
Cerca
Ca
An
Registre
Inici de la sessió
Trameses
// Revistes digitals
Inici
La revista
Sobre la revista
Seccions de la revista
Política editorial
Procés editorial
Indexacions i bases de dades
Índex d'autors
Revisors externs
Focus i abast: difusió
Equip editorial
Arxius
Últim número
Vols publicar?
Enviaments
Normes publicació: articles, ressenyes i entrevistes
Política antiplagi
Ètica i negligència en la publicació
Contacte
Avisos
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 34 (2021)
Núm. 34 (2021)
Número actual
Núm. 34 (2021)
Publicat:
07-02-2022
Número complet
PDF
Editorial
De la paraula al fet: la dificultat de cooperar
Josep M. Pons-Altés
5-6
319
176
PDF
Converses
Entrevista a Sylvain Connac
Albert Irigoyen
7-51
1508
899
PDF
PDF (FR)
Articles
Efecte de l’ús de la plataforma Google Classroom en el rendiment acadèmic en l'assignatura de Geografia i Història de 3r d'ESO
Abraham Guillén Villar
53-74
591
264
PDF
Indicadors d’avaluació per recollir informació a les sessions de psicomotricitat del segon cicle d’educació infantil
Míriam Segura Meix
75-89
1253
668
PDF
Els museus, els eterns oblidats a l’escola
Anna del Cerro Cusidó
91-110
667
517
PDF
Proposta d’un model d’avaluació de les competències socials dels alumnes d’educació primària des de l'àrea d'Educació Física
Elena Vila Álvarez, Enric M. Sebastiani, Montserrat Alguacil de Nicolás
111-136
400
255
PDF
Cooperar pel futur
L’aplicació de tècniques d’aprenentatge cooperatiu en una classe de primer de batxillerat
Jordi Bertomeu Marín
137-157
349
180
PDF
El lideratge del professorat en el procés d’ensenyament i aprenentatge
Jessica Sánchez-González
159-184
465
527
PDF
Proposta de treball amb animals per a la millora de la convivència al centre d’educació infantil i primària
Queralt Caparrós Checa
185-209
463
1059
PDF
Ressenyes
8 hores. El Noi del Sucre i la vaga de La Canadenca
Andrés Pla Gálvez
213-224
291
314
PDF
PDF (AN)
La cooperación entre el alumnado
Albert Irigoyen
225-242
460
430
PDF
PDF (FR)