// Revistes digitals
Ca
An
Registre
Inici de la sessió
Trameses
Inici
La revista
Sobre la revista
Seccions de la revista
Política editorial
Procés editorial
Indexacions i bases de dades
Índex d'autors
Revisors externs
Focus i abast: difusió
Equip editorial
Arxius
Últim número
Vols publicar?
Enviaments
Normes publicació: articles, ressenyes i entrevistes
Política antiplagi
Ètica i negligència en la publicació
Contacte
Avisos
Ca
An
Registre
Inici de la sessió
Trameses
// Revistes digitals
Inici
La revista
Sobre la revista
Seccions de la revista
Política editorial
Procés editorial
Indexacions i bases de dades
Índex d'autors
Revisors externs
Focus i abast: difusió
Equip editorial
Arxius
Últim número
Vols publicar?
Enviaments
Normes publicació: articles, ressenyes i entrevistes
Política antiplagi
Ètica i negligència en la publicació
Contacte
Avisos
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 34 (2021)
Núm. 34 (2021)
Número actual
Núm. 34 (2021)
Publicat:
07-02-2022
Número complet
PDF
Editorial
De la paraula al fet: la dificultat de cooperar
Josep M. Pons-Altés
5-6
PDF
Converses
Entrevista a Sylvain Connac
Albert Irigoyen
7-51
PDF
PDF (FR)
Articles
Efecte de l’ús de la plataforma Google Classroom en el rendiment acadèmic en l'assignatura de Geografia i Història de 3r d'ESO
Abraham Guillén Villar
53-74
PDF
Indicadors d’avaluació per recollir informació a les sessions de psicomotricitat del segon cicle d’educació infantil
Míriam Segura Meix
75-89
PDF
Els museus, els eterns oblidats a l’escola
Anna del Cerro Cusidó
91-110
PDF
Proposta d’un model d’avaluació de les competències socials dels alumnes d’educació primària des de l'àrea d'Educació Física
Elena Vila Álvarez, Enric M. Sebastiani, Montserrat Alguacil de Nicolás
111-136
PDF
Cooperar pel futur
L’aplicació de tècniques d’aprenentatge cooperatiu en una classe de primer de batxillerat
Jordi Bertomeu Marín
137-157
PDF
El lideratge del professorat en el procés d’ensenyament i aprenentatge
Jessica Sánchez-González
159-184
PDF
Proposta de treball amb animals per a la millora de la convivència al centre d’educació infantil i primària
Queralt Caparrós Checa
185-209
PDF
Ressenyes
8 hores. El Noi del Sucre i la vaga de La Canadenca
Andrés Pla Gálvez
213-224
PDF
PDF (AN)
La cooperación entre el alumnado
Albert Irigoyen
225-242
PDF
PDF (FR)