El meu nom. Un treball d’identitat des de la mirada de l’educació sistèmica multidimensional
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc201633-38Paraules clau:
educació sistèmica, emocions, família, arbre genealògic, identitat, tribuResum
Sense arrels no hi ha ales...
(Bertorld Ulsamer)
Aquest treball és una proposta d’activitats d’educació primària, preparades i aplicades en aquesta experiència en alumnes de cicle inicial i mitjà de dues escoles diferents del Baix Camp i el Priorat. El projecte es va dur a terme durant quinze sessions que tenien una durada de tot un matí o tarda. Durant el conjunt de pràctiques englobades en el projecte “El meu nom” es van treballant les diverses competències educatives: personals, interpersonals, de conviure i habitar el món, comunicatives... A més, s’estableix un pont important de col·laboració amb les famílies per tal d’enfortir la cohesió de grup, treballar la identitat i les emocions i aprofundir en totes les dimensions de l’educació sistèmica multidimensional.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.