El meu nom. Un treball d’identitat des de la mirada de l’educació sistèmica multidimensional

Autors/ores

  • Mercè Pena Laguna Escola Antoni Vilanova de Falset

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201633-38

Paraules clau:

educació sistèmica, emocions, família, arbre genealògic, identitat, tribu

Resum

Sense arrels no hi ha ales...

(Bertorld Ulsamer)

Aquest treball és una proposta d’activitats d’educació primària, preparades i aplicades en aquesta experiència en alumnes de cicle inicial i mitjà de dues escoles diferents del Baix Camp i el Priorat. El projecte es va dur a terme durant quinze sessions que tenien una durada de tot un matí o tarda. Durant el conjunt de pràctiques englobades en el projecte “El meu nom” es van treballant les diverses competències educatives: personals, interpersonals, de conviure i habitar el món, comunicatives... A més, s’estableix un pont important de col·laboració amb les famílies per tal d’enfortir la cohesió de grup, treballar la identitat i les emocions i aprofundir en totes les dimensions de l’educació sistèmica multidimensional.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

14-12-2016

Com citar

Pena Laguna, M. (2016). El meu nom. Un treball d’identitat des de la mirada de l’educació sistèmica multidimensional. Comunicació Educativa, (29), 33–38. https://doi.org/10.17345/comeduc201633-38

Número

Secció

Articles