Actituds i comportaments dels alumnes davant del treball matemàtic fora de l'aula

Autors/ores

  • Rosa M. Boqueras
  • Joan Ferran
  • M. Dolors Gené
  • Robert M. Gilabert
  • Francesc Mariné

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199153-55

Paraules clau:

Didàctica de les matemàtiques, Treball fora de l’aula, Educació Primària.

Resum

En l'article "Treballem la matemàtica fora de l'aula", publicat en el primer número d'aquesta mateixa revista, reflexionàvem sobre la conveniència de fer activitats matemàtiques al carrer. En concret, prevèiem la realització d'un joc de ciutat matemàtic al voltant de la catedral de Tarragona. Després d'haver portat a terme aquesta experiència amb alumnes de 6è, 7è i 8è d'EGB, us oferim la valoració que hem fet de les actituds, comportaments i reaccions d'aquests alumnes durant l'execució d'aquest joc de ciutat i de l'activitat complementària que l'acompanya.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

27-11-2013

Com citar

Boqueras, R. M., Ferran, J., Gené, M. D., Gilabert, R. M., & Mariné, F. (2013). Actituds i comportaments dels alumnes davant del treball matemàtic fora de l’aula. Comunicació Educativa, (2), 53–55. https://doi.org/10.17345/comeduc199153-55

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a