Actituds i comportaments dels alumnes davant del treball matemàtic fora de l'aula

Rosa M. Boqueras, Joan Ferran, M. Dolors Gené, Robert M. Gilabert, Francesc Mariné

Resum

En l'article "Treballem la matemàtica fora de l'aula", publicat en el primer número d'aquesta mateixa revista, reflexionàvem sobre la conveniència de fer activitats matemàtiques al carrer. En concret, prevèiem la realització d'un joc de ciutat matemàtic al voltant de la catedral de Tarragona. Després d'haver portat a terme aquesta experiència amb alumnes de 6è, 7è i 8è d'EGB, us oferim la valoració que hem fet de les actituds, comportaments i reaccions d'aquests alumnes durant l'execució d'aquest joc de ciutat i de l'activitat complementària que l'acompanya.


Paraules clau

Didàctica de les matemàtiques; Treball fora de l’aula; Educació Primària.

Text complet:

PDF


DOI: https://doi.org/10.17345/comeduc199153-55



Enllaços refback

  • No hi ha cap enllaç refback.