El professorat davant la reforma educativa i els canvis curriculars

Autors/ores

  • Enric Valls

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199131-35

Paraules clau:

Reforma Educativa, Ensenyament de qualitat, Aprenentatge significatiu.

Resum

No totes les reformes educatives han comportat, d'entrada, tants canvis com els que es preveuen en l'actual intent. És evident, per una banda, que l'efectivitat de les noves propostes només es pot copsar, en definitiva, en la realitat concreta de les aules i dels centres escolars; però això no obsta perquè, per altra banda, es pugui afirmar que sobre el paper -en els documents de la reforma fins ara apareguts-, el que es planteja és una veritable revisió en profunditat de tot el sistema educatiu.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

27-11-2013

Com citar

Valls, E. (2013). El professorat davant la reforma educativa i els canvis curriculars. Comunicació Educativa, (2), 31–35. https://doi.org/10.17345/comeduc199131-35

Número

Secció

Articles