La detecció de necessitats de formació com a punt de partida per a la seva transferència a la pràctica educativa
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Formació, Transferència, Avaluació, Necessitats, Professorat.
Publicat
01-11-2012
Resum
En aquest treball s’hi reflexiona sobre la importància del procés de detecció de les necessitats de formació permanent del professorat que es realitza en els centres educatius d’infantil i primària i la influència que té en la posterior transferència de les habilitats i els coneixements adquirits a la pràctica educativa a l’aula. S’hi analitzen els models de formació que planteja l’administració educativa i els processos d’avaluació que han de verificar l’eficàcia de les accions formatives i la seva incidència en la millora de la qualitat del centre. Les dades recollides durant la investigació han permès copsar la percepció que el professorat té de com es realitzen els processos per desenvolupar les accions formatives als centres i les seves expectatives sobre la millora de la seva pràctica educativa i la influència en la millora dels aprenentatges dels seus alumnes.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
La detecció de necessitats de formació com a punt de partida per a la seva transferència a la pràctica educativa. (2012). Comunicació Educativa, 25, 22-27. https://doi.org/10.17345/comeduc201222-27