La detecció de necessitats de formació com a punt de partida per a la seva transferència a la pràctica educativa

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Joan Fuguet

Paraules clau:

Formació, Transferència, Avaluació, Necessitats, Professorat.

Publicat

01-11-2012

Resum

En aquest treball s’hi reflexiona sobre la importància del procés de detecció de les necessitats de formació permanent del professorat que es realitza en els centres educatius d’infantil i primària i la influència que té en la posterior transferència de  les habilitats i els coneixements adquirits a la pràctica educativa a l’aula. S’hi analitzen els models de formació que planteja l’administració educativa i els processos d’avaluació que han de verificar l’eficàcia de les accions formatives i la seva incidència en la millora de la qualitat del centre. Les dades recollides durant la investigació han permès copsar la percepció que el professorat té de com es realitzen els processos per desenvolupar les accions formatives als centres i les seves expectatives sobre la millora de la seva pràctica educativa i la influència en la millora dels aprenentatges dels seus alumnes.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

La detecció de necessitats de formació com a punt de partida per a la seva transferència a la pràctica educativa. (2012). Comunicació Educativa, 25, 22-27. https://doi.org/10.17345/comeduc201222-27

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau