Química de gènere des de la didàctica de les ciències socials

Autors/ores

  • Enric Ramiro Roca Universitat Jaume I

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201440-46

Paraules clau:

igualtat de gèneres, País Valencià, matemàgia, recurs didàctic.

Resum

En primer lloc, hem traçat el marc genèric de la desigualtat de gènere fent un recorregut pels sectors socials, religiosos i acadèmics que ens mostren l’estat de la qüestió. A continuació, fem una proposta concreta d’un recurs didàctic que ajude a la visibilitat de la dona en el camp científic. Per a això, hem triat un document que combina diferents tipologies lingü.stiques (biogràfica, descriptiva i instructiva), amb les matemàtiques, l’art del dibuix, el disseny i la poesia, diferents llenguatges com l’escrit, el visual i l’iconogràfic, la pedagogia i les ciències socials, molt en particular la història.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

29-09-2015

Com citar

Ramiro Roca, E. (2015). Química de gènere des de la didàctica de les ciències socials. Comunicació Educativa, (27), 40–46. https://doi.org/10.17345/comeduc201440-46

Número

Secció

Articles