Química de gènere des de la didàctica de les ciències socials

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Enric Ramiro Roca Universitat Jaume I

Paraules clau:

igualtat de gèneres, País Valencià, matemàgia, recurs didàctic.

Publicat

29-09-2015

Resum

En primer lloc, hem traçat el marc genèric de la desigualtat de gènere fent un recorregut pels sectors socials, religiosos i acadèmics que ens mostren l’estat de la qüestió. A continuació, fem una proposta concreta d’un recurs didàctic que ajude a la visibilitat de la dona en el camp científic. Per a això, hem triat un document que combina diferents tipologies lingü.stiques (biogràfica, descriptiva i instructiva), amb les matemàtiques, l’art del dibuix, el disseny i la poesia, diferents llenguatges com l’escrit, el visual i l’iconogràfic, la pedagogia i les ciències socials, molt en particular la història.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Química de gènere des de la didàctica de les ciències socials. (2015). Comunicació Educativa, 27, 40-46. https://doi.org/10.17345/comeduc201440-46

Articles similars

1-10 de 363

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau