L’ensenyament de la llengua estrangera mitjançant continguts curriculars: "Tarragona in Roman Times"

Autors/ores

  • Fernanda Rodríguez

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199020-24

Paraules clau:

Didàctica de la Llengua estrangera, Aprenentatge transversal, Desenvolupament lingüístic.

Resum

L’ensenyament de la llengua dins les assignatures del currículum escolar que no són de llengua «per se» ha rebut una gran atenció sobretot a la Gran Bretanya amb el nom de "Language across the curriculum" i als Estats Units amb el nom de "Whole language theory". Aquest concepte es basa en el fet que el llenguatge juga un paper important pràcticament en tot l’aprenentatge escolar i que quan el nen aprèn la seva primera llengua, els seus desenvolupaments cognitiu i lingüístic són simultanis.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

14-11-2013

Com citar

Rodríguez, F. (2013). L’ensenyament de la llengua estrangera mitjançant continguts curriculars: "Tarragona in Roman Times". Comunicació Educativa, (1), 20–24. https://doi.org/10.17345/comeduc199020-24

Número

Secció

Articles