L’ensenyament de la llengua estrangera mitjançant continguts curriculars: "Tarragona in Roman Times"
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199020-24Paraules clau:
Didàctica de la Llengua estrangera, Aprenentatge transversal, Desenvolupament lingüístic.Resum
L’ensenyament de la llengua dins les assignatures del currículum escolar que no són de llengua «per se» ha rebut una gran atenció sobretot a la Gran Bretanya amb el nom de "Language across the curriculum" i als Estats Units amb el nom de "Whole language theory". Aquest concepte es basa en el fet que el llenguatge juga un paper important pràcticament en tot l’aprenentatge escolar i que quan el nen aprèn la seva primera llengua, els seus desenvolupaments cognitiu i lingüístic són simultanis.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
14-11-2013
Com citar
Rodríguez, F. (2013). L’ensenyament de la llengua estrangera mitjançant continguts curriculars: "Tarragona in Roman Times". Comunicació Educativa, (1), 20–24. https://doi.org/10.17345/comeduc199020-24
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.