¿Quin tipus de preguntes fem als nostres alumnes?
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199017-19Paraules clau:
Formulació de preguntes, Taxonomia de preguntes, Preguntes cognitives.Resum
Utilitzant un tipus de preguntes variat, sempre d’acord amb els objectius instructius proposats, ajudarem els nostres alumnes a pensar, més que a recordar. Hi ha molts escolars que no estan acostumats a reflexionar, menys encara a expressar al professor els seus pensaments. Variar la categoria de les preguntes que fem a la classe ens permetrà obtenir una informació més completa sobre l’evolució del procés d’aprenentatge i millorar la qualitat de l’ensenyança.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
14-11-2013
Com citar
Venini, E. (2013). ¿Quin tipus de preguntes fem als nostres alumnes?. Comunicació Educativa, (1), 17–19. https://doi.org/10.17345/comeduc199017-19
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.