¿Quin tipus de preguntes fem als nostres alumnes?

Autors/ores

  • Elena Venini

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199017-19

Paraules clau:

Formulació de preguntes, Taxonomia de preguntes, Preguntes cognitives.

Resum

Utilitzant un tipus de preguntes variat, sempre d’acord amb els objectius instructius proposats, ajudarem els nostres alumnes a pensar, més que a recordar. Hi ha molts escolars que no estan acostumats a reflexionar, menys encara a expressar al professor els seus pensaments. Variar la categoria de les preguntes que fem a la classe ens permetrà obtenir una informació més completa sobre l’evolució del procés d’aprenentatge i millorar la qualitat de l’ensenyança.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

14-11-2013

Com citar

Venini, E. (2013). ¿Quin tipus de preguntes fem als nostres alumnes?. Comunicació Educativa, (1), 17–19. https://doi.org/10.17345/comeduc199017-19

Número

Secció

Articles