Aspectes bàsics de l'abstracció en Matemàtiques a l'Educació Infantil segons el model català i francès

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Montserrat Moreno
  • Jordi Icart
  • Àngels Oller
  • Lina Tomàs
  • Vanessa Vila

Paraules clau:

didàctica de les matemàtiques, català, francès

Publicat

16-02-2015

Resum

En l‘àmbit de les matemàtiques l’abstracció és la capacitat de construir la representació mental de les nocions treballades sense tenir la necessitat de suports manipulatius i/o gràfics per a la seva comprensió. Un dels objectius més importants de les matemàtiques és el d’afavorir l’estructuració del pensament abstracte.

El seu objectiu és arribar a conèixer com es porta a la pràctica l’abstracció en les nocions matemàtiques d’educació infantil a partir de la comparació de dos llibres de text de matemàtiques de Catalunya i França: Comptar i escriure i Maternelle.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Aspectes bàsics de l’abstracció en Matemàtiques a l’Educació Infantil segons el model català i francès (M. Moreno, J. Icart, Àngels Oller, L. Tomàs, & V. Vila , Trans.). (2015). Comunicació Educativa, 18, 61-64. https://doi.org/10.17345/comeduc200561-64

Articles similars

1-10 de 497

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau