Formant noves mestres de Primària en didàctica de les Ciències Socials

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Francesc Riera

Paraules clau:

didàctica de les ciències socials, ensenyament de mestres

Publicat

16-02-2015

Resum

Aquest article ens presenta un estudi de l’autor basat en analitzar si els aprenentatges que suposadament realitzen els futurs i les futures mestres a la universitat els són significatius o no.

Després dels cursos de doctorat a la UAB (bienni 95-97), concretament en el programa de Didàctica de les Ciències Socials, se’l presentava una bona ocasió per realitzar una recerca sobre aquesta qüestió. És una recerca que no podia plantejar sol, sinó que requeria també la participació i col·laboració d’alguns mestres de primària, perquè des del principi calia comptar amb la influència que directament i indirectament exerceixen els mestres en actiu sobre els estudiants de Magisteri durant el seu període de pràctiques.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Formant noves mestres de Primària en didàctica de les Ciències Socials. (2015). Comunicació Educativa, 18, 42-48. https://doi.org/10.17345/comeduc200542-48

Articles similars

1-10 de 491

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau