L'argumentació en alumnes universitaris de Magisteri de la Universitat Rovira i Virgili.

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà
  • Antoni Santisteban
  • Carmen Conde
  • Luisa Girondo
  • Albert Macaya
  • Isabel Viscarro

Paraules clau:

ensenyament d'alumnes, argumentació

Publicat

16-02-2015

Resum

El grup de recerca de la URV “Investigació didàctica i continguts curriculars”, des del curs 1999-2000, ha anat desenvolupant una activitat de recerca relacionada amb les capacitats cognitivo-lingüístiques implicades en la construcció dels coneixements dins el marc de les àrees curriculars a què pertanyen els autors d’aquest treball. En línia amb la seva tasca professional com a formadors de mestres, han centrat l’estudi en els alumnes de formació inicial del professorat d’educació Infantil i Primària, en totes les seves especialitats. El treball que presenten s’emmarca en la tendència que, en els darrers anys, contempla l’ensenyament com un procés d’ensenyar a pensar més que no pas com una transmissió unidireccional de continguts.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

L’argumentació en alumnes universitaris de Magisteri de la Universitat Rovira i Virgili. (2015). Comunicació Educativa, 17, 53-57. https://doi.org/10.17345/comeduc200453-57

Articles similars

1-10 de 156

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau