L'argumentació en alumnes universitaris de Magisteri de la Universitat Rovira i Virgili.

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà
  • Antoni Santisteban
  • Carmen Conde
  • Luisa Girondo
  • Albert Macaya
  • Isabel Viscarro

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200453-57

Paraules clau:

ensenyament d'alumnes, argumentació

Resum

El grup de recerca de la URV “Investigació didàctica i continguts curriculars”, des del curs 1999-2000, ha anat desenvolupant una activitat de recerca relacionada amb les capacitats cognitivo-lingüístiques implicades en la construcció dels coneixements dins el marc de les àrees curriculars a què pertanyen els autors d’aquest treball. En línia amb la seva tasca professional com a formadors de mestres, han centrat l’estudi en els alumnes de formació inicial del professorat d’educació Infantil i Primària, en totes les seves especialitats. El treball que presenten s’emmarca en la tendència que, en els darrers anys, contempla l’ensenyament com un procés d’ensenyar a pensar més que no pas com una transmissió unidireccional de continguts.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2015

Com citar

Gavaldà, A., Santisteban, A., Conde, C., Girondo, L., Macaya, A., & Viscarro, I. (2015). L’argumentació en alumnes universitaris de Magisteri de la Universitat Rovira i Virgili. Comunicació Educativa, (17), 53–57. https://doi.org/10.17345/comeduc200453-57

Número

Secció

Articles