Metodologia comparada en l'educació musical: Kodàly, Orff i Dalcroze. Implicacions per a la construcció d'una Didàctica de la Música

Autors/ores

  • Enriqueta Barniol

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200422-26

Paraules clau:

educació musical, mètodes

Resum

Aquest treball que aquí es presenta és un estudi emmarcat dins la tesi doctoral de l’autora de l’article. Es centra ens tres autors en concret: Kodàly, Karl Orff i Jacques Dalcroze. S’els associa a “mètodes” d’educació musical, aspecte al qual es fa referència i també, ens presenta les visions d’aquests en relació a l’aprenentatge rítmic, el melòdic, les habilitats auditives d’ordre melòdic, els elements expressius i mitjans d’expressió, el repertori, la lectura i escriptura i la improvisació.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2015

Com citar

Barniol, E. (2015). Metodologia comparada en l’educació musical: Kodàly, Orff i Dalcroze. Implicacions per a la construcció d’una Didàctica de la Música. Comunicació Educativa, (17), 22–26. https://doi.org/10.17345/comeduc200422-26

Número

Secció

Articles