Metodologia comparada en l'educació musical: Kodàly, Orff i Dalcroze. Implicacions per a la construcció d'una Didàctica de la Música

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Enriqueta Barniol

Paraules clau:

educació musical, mètodes

Publicat

16-02-2015

Resum

Aquest treball que aquí es presenta és un estudi emmarcat dins la tesi doctoral de l’autora de l’article. Es centra ens tres autors en concret: Kodàly, Karl Orff i Jacques Dalcroze. S’els associa a “mètodes” d’educació musical, aspecte al qual es fa referència i també, ens presenta les visions d’aquests en relació a l’aprenentatge rítmic, el melòdic, les habilitats auditives d’ordre melòdic, els elements expressius i mitjans d’expressió, el repertori, la lectura i escriptura i la improvisació.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Metodologia comparada en l’educació musical: Kodàly, Orff i Dalcroze. Implicacions per a la construcció d’una Didàctica de la Música. (2015). Comunicació Educativa, 17, 22-26. https://doi.org/10.17345/comeduc200422-26

Articles similars

1-10 de 225

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau