La sardana a l'aula. Una eina per fusionar disciplines; una dansa per unir cultures

Autors/ores

  • Neus Saguer
  • Montserrat Forcada
  • Elisabet Saguer
  • Pere Nogué

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200237-38

Paraules clau:

sardana, cultura musical

Resum

Aquest article ens parla del llibre UN TRES I FORA! Itineraris per aprendre a escoltar, comptar i repartir sardanes, a partir del qual els autors ens recomanem que com a mestres hem de transmetre uns valors culturals i uns coneixements musicals amb il·lusió i amb el repte d’aprendre; ensenyar a escoltar tant les sardanes històriques com les més innovadores; valorar la interpretació musical de la cobla i la importància de sentir-la en directe a la plaça; finalment, conèixer el lligam de la cobla amb la societat catalana i respectar tant la tradició com les innovacions.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2015

Com citar

Saguer, N., Forcada, M., Saguer, E., & Nogué, P. (2015). La sardana a l’aula. Una eina per fusionar disciplines; una dansa per unir cultures. Comunicació Educativa, (15), 37–38. https://doi.org/10.17345/comeduc200237-38

Número

Secció

Articles