Representació i construcció de les nocions corporals, motrius, espacials i temporals a la sessió de psicomotricitat

Autors/ores

  • Carme Conde
  • Isabel Viscarro

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200228-32

Paraules clau:

psicomotricitat

Resum

Aquest article exposa l’impuls que va tenir un grup de treball de psicomotricitat, format per les autores, amb la finalitat d’estudiar l’evolució de la representació del propi cos i del moviment, i la relació entre el desenvolupament de les capacitats representatives i la construcció de les nocions corporals, motrius, espacials i temporals al llarg de l’etapa d’Educació Infantil i primer cicle de Primària. Des del curs 2000-01 estan duent endavant aquesta recerca, de la qual expliquen el seu plantejament, objectius, metodologia i estat actual.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2015

Com citar

Conde, C., & Viscarro, I. (2015). Representació i construcció de les nocions corporals, motrius, espacials i temporals a la sessió de psicomotricitat. Comunicació Educativa, (15), 28–32. https://doi.org/10.17345/comeduc200228-32

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >> 

Articles similars

1 2 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.