Reconceptualitzar la docència: Qui és el protagonista a l'aula?

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Enric Valls

Paraules clau:

Psicologia Evolutiva i de l'Educació, Innovació docent.

Publicat

01-03-2003

Resum

Es tracta de posar la mirada sobre la intervenció, sobre les interaccions i actuacions conjuntes en el si de situacions innovadores; es tracta d’aprofundir en el coneixement i la pràctica d’aquells processos, recursos, estratègies facilitadors, en definitiva, de l’apropiació individual per part de l’alumnat dels sabers específics proposats.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Reconceptualitzar la docència: Qui és el protagonista a l’aula?. (2003). Comunicació Educativa, 16, 40-43. https://doi.org/10.17345/comeduc200340-43

Articles similars

1-10 de 443

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau