Didàctica de la batalla de l'Ebre

Autors/ores

  • Francesc Xavier Hernàndez

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200035-38

Paraules clau:

batalla de l'Ebre, Guerra Civil

Resum

Els estudiants d’ensenyament primari i secundari han de saber història, i han de saber com s’investiga en història. La història es una disciplina científica que intenta establir què és el que va passar en un moment i un lloc determinat. Els objectes d’estudi de la història són, doncs, molt amplis, i van des de la vida quotidiana fins a fenòmens de gran complexitat, com ara la guerra.

Aquest article fa referència concretament a la guerra civil i a la importància de la batalla de l'Ebre. Sobre aquest ens aporta una proposta didàctica per poder estudiar-la amb els alumnes.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

15-02-2015

Com citar

Hernàndez, F. X. (2015). Didàctica de la batalla de l’Ebre. Comunicació Educativa, (13), 35–38. https://doi.org/10.17345/comeduc200035-38

Número

Secció

Articles