El pensament social dels estudiants de mestre: Llums i ombres

Autors/ores

  • Carmen Conde
  • Antoni Gavaldà
  • Antoni Santisteban

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200031-34

Paraules clau:

pensament social, mestres

Resum

La formació del pensament social significa ensenyar a analitzar la realitat social des d’una perspectiva crítica, amb la finalitat última d’intervenir en la societat i de participar de manera democràtica. Per formar el pensament social és imprescindible ensenyar a opinar de manera raonada i a emetre judicis argumentats.
Aquesta recerca se centra en tres aspectes del coneixement social, entre els quals identifiquem una clara relació: el sistema de creences, les opinions i l’emissió de judicis.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

15-02-2015

Com citar

Conde, C., Gavaldà, A., & Santisteban, A. (2015). El pensament social dels estudiants de mestre: Llums i ombres. Comunicació Educativa, (13), 31–34. https://doi.org/10.17345/comeduc200031-34

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 5 > >>