El massatge i la seva incidència en el desenvolupament integral de l'infant de 0 a 3 anys

Autors/ores

  • Misericòrdia Camps

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200320-25

Paraules clau:

Massatge, Psicomotricitat, Imatge corporal, Esquema corporal, Desenvolupament.

Resum

Amb aquest article volem presentar el massatge com una tècnica que, en mans dels mestres i professionals de l’educació infantil, pot contribuir al desenvolupament integral de l’infant, tant a nivell fisiològic com psicològic, especialment en el primer cicle 0-3 anys. Per això ens centrarem en aquest període d’edat, encara que el massatge constitueixi una tècnica igualment  beneficiosa en el segon cicle d’educació infantil i, en general, a qualsevol edat. El massatge pot incloure’s també en la programació com una tècnica que ajuda a desenvolupar determinats aspectes psicomotrius.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-04-2003

Com citar

Camps, M. (2003). El massatge i la seva incidència en el desenvolupament integral de l’infant de 0 a 3 anys. Comunicació Educativa, (16), 20–25. https://doi.org/10.17345/comeduc200320-25

Número

Secció

Articles