Aprendre ensenyant: introducció del paper del mentor a la robòtica educativa

Autors/ores

  • Cristina Vives Ostios Universitat Rovira i Virgili
  • Adrià Marcos Pastor Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201335-40

Paraules clau:

Tecnologia educativa, Robòtica educativa, Alumne mentor, Educació secundària obligatòria, Educació infantil.

Resum

En aquest article, es proposa una metodologia d’aprenentatge de la robòtica basada en la coresponsabilitat dels alumnes d’ESO com a transmissors del coneixement. Es pretén reforçar els aprenentatges dels estudiants de forma significativa, i donar una gran importància als seus sabers transmetent-los a nens i nenes d’educació infantil. En aquest procés, l’alumne pren un rol de mentor on integra coneixements de robòtica, treballa la competència comunicativa i les habilitats de treball en equip.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-10-2014

Com citar

Vives Ostios, C., & Marcos Pastor, A. (2014). Aprendre ensenyant: introducció del paper del mentor a la robòtica educativa. Comunicació Educativa, (26), 35–40. https://doi.org/10.17345/comeduc201335-40

Número

Secció

Articles