L'ensenyament de les matemàtiques des de l'aprenentatge dialògic
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc200627-30Paraules clau:
Didàctica de les Matemàtiques, Aprenentatge dialògic.Resum
Si estem envoltats de matemàtica, com és que sovint la gent afirma no saber-ne? I quines dificultats presenta aquesta realitat per als professionals de l’ensenyament que tractem de transmetre i fer descobrir els conceptes matemàtics? En aquest article presentem una proposta innovadora i arrelada en els canvis de la societat actual, per tal de contribuir a oferir alternatives als mestres i professors/es de matemàtiques, que han d’enfrontar-se cada dia a realitats com aquesta a les seves aules.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
01-01-2006
Com citar
Díez-Palomar, X., Giménez, J., & García, P. (2006). L’ensenyament de les matemàtiques des de l’aprenentatge dialògic. Comunicació Educativa, (19), 27–30. https://doi.org/10.17345/comeduc200627-30
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.