L'ensenyament de les matemàtiques des de l'aprenentatge dialògic

Autors/ores

  • Xavier Díez-Palomar
  • Joaquim Giménez
  • Paloma García

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200627-30

Paraules clau:

Didàctica de les Matemàtiques, Aprenentatge dialògic.

Resum

Si estem envoltats de matemàtica, com és que sovint la gent afirma no saber-ne? I quines dificultats presenta aquesta realitat per als professionals de l’ensenyament que tractem de transmetre i fer descobrir els conceptes matemàtics? En aquest article presentem una proposta innovadora i arrelada en els canvis de la societat actual, per tal de contribuir a oferir alternatives als mestres i professors/es de matemàtiques, que han d’enfrontar-se cada dia a realitats com aquesta a les seves aules.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2006

Com citar

Díez-Palomar, X., Giménez, J., & García, P. (2006). L’ensenyament de les matemàtiques des de l’aprenentatge dialògic. Comunicació Educativa, (19), 27–30. https://doi.org/10.17345/comeduc200627-30

Número

Secció

Articles