Les idees científiques dels infants i l'ensenyament de les ciències a l'escola primària
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc200619-26Paraules clau:
Didàctica de les Ciències Experimentals, Educació Primària, Experimentació.Resum
En aquest article presentem unes reflexions breus en relació amb tres elements que considerem bàsics en les estratègies de treball a l’aula en l’àmbit de l’ensenyament de les ciències a l’escola primària. Es tracta de la presència de la realitat a l’aula, de la importància de les idees dels nens i nenes, i del procés d’evolució d’aquestes idees.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
01-01-2006
Com citar
Martí, J. (2006). Les idees científiques dels infants i l’ensenyament de les ciències a l’escola primària. Comunicació Educativa, (19), 19–26. https://doi.org/10.17345/comeduc200619-26
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.