El programa PISA aplicat a alumnes universitaris de l'ensenyament de Mestres. Resultats d'una experiència.
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Programa PISA, Competència Matemàtica, Magisteri d’Educació Primària.
Publicat
01-01-2006
Resum
La vida en una societat altament tecnificada i complexa com l’actual exigeix dels ciutadans unes determinades destreses i habilitats per poder-s’hi inserir i progressar. L’adquisició de moltes d’aquestes destreses i habilitats s’inicia en el període d’escolarització primària, i cada vegada més, els sistemes educatius dels diferents països van agafant responsabilitat en l’ajuda al desenvolupament intel·lectual dels escolars. Una de les àrees curriculars amb major potencial de contribució en l’ajuda d’aquest desenvolupament és l’àrea de matemàtiques, la qual aporta les primeres nocions, mètodes i símbols que més tard donaran lloc al pensament científic. Constatem, doncs, que és important en la formació inicial de mestres portar a terme els controls adequats que ens permetin organitzar la formació d’acord amb les necessitats professionals futures, considerant en un primer lloc les mancances actuals.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
El programa PISA aplicat a alumnes universitaris de l’ensenyament de Mestres. Resultats d’una experiència. (2006). Comunicació Educativa, 19, 4-13. https://doi.org/10.17345/comeduc20064-13