El programa PISA aplicat a alumnes universitaris de l'ensenyament de Mestres. Resultats d'una experiència.

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Luisa Girondo
  • Agustí Salvat

Paraules clau:

Programa PISA, Competència Matemàtica, Magisteri d’Educació Primària.

Publicat

01-01-2006

Resum

La vida en una societat altament tecnificada i complexa com l’actual exigeix dels ciutadans unes determinades destreses i habilitats per poder-s’hi inserir i progressar. L’adquisició de moltes d’aquestes destreses i habilitats s’inicia en el període d’escolarització primària, i cada vegada més, els sistemes educatius dels diferents països van agafant responsabilitat en l’ajuda al desenvolupament intel·lectual dels escolars. Una de les àrees curriculars amb major potencial de contribució en l’ajuda d’aquest desenvolupament és l’àrea de matemàtiques, la qual aporta les primeres nocions, mètodes i símbols que més tard donaran lloc al pensament científic. Constatem, doncs, que és important en la formació inicial de mestres portar a terme els controls adequats que ens permetin organitzar la formació d’acord amb les necessitats professionals futures, considerant en un primer lloc les mancances actuals.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

El programa PISA aplicat a alumnes universitaris de l’ensenyament de Mestres. Resultats d’una experiència. (2006). Comunicació Educativa, 19, 4-13. https://doi.org/10.17345/comeduc20064-13

Articles similars

1-10 de 278

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 5 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau