La música i la dansa per millorar les competències bàsiques
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc201045-50Paraules clau:
Didàctica de la Música, Dansa en contextos escolars, Competències, Ensenyaments artístics.Resum
L’escola Mil·lenari, de Cardedeu, fa deu anys es va plantejar com millorar els resultats acadèmics de l’alumnat d’una forma creativa sense augmentar la càrrega lectiva de matèries bàsiques com les matemàtiques o la llengua. Com que es disposava d’un professorat amb una bona formació en música i dansa, i basant-se en investigacions que s’havien realitzat sobre els beneficis de la utilització de la música i la dansa en la formació de les persones, es va decidir incorporar la dansa com a assignatura al llarg de tota l’escolaritat i augmentar la càrrega lectiva de música. Després de l’aplicació completa del projecte s’ha pogut observar que els resultats acadèmics dels alumnes han millorat i, artísticament, són éssers humans més sensibles i creatius.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
01-01-2010
Com citar
Suesa, S., & Sánchez, S. (2010). La música i la dansa per millorar les competències bàsiques. Comunicació Educativa, (23), 45–50. https://doi.org/10.17345/comeduc201045-50
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.