Arias Ferrer, L., i Egea Vivancos, A. (2022). Didáctica de geografía e historia en educación primaria. Editorial Síntesis

Autors/ores

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc36.3745

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Referències

COOPER, H. (2002). History in the early years. Routledge.

LÉVESQUE, S. (2008). Thinking historically: educating students for the twenty-first century. University of Toronto Press.

PRATS, J. (2016). Combates por la historia en educación. Enseñanza de las Ciencias Sociales, 15, 145–153.

THORNTON, L., I BRUNTON, P. (2009). The little book of time and place: Ideas for helping children in the Early Years Foundation Stage to develop a sense of time and place. Featherstone Education Ltd.

WIEGAND, P. (2006). Learning and Teaching with maps. Routledge.

Publicades

15-12-2023

Com citar

Gil Duran, N. (2023). Arias Ferrer, L., i Egea Vivancos, A. (2022). Didáctica de geografía e historia en educación primaria. Editorial Síntesis. Comunicació Educativa, (36), 205–220. https://doi.org/10.17345/comeduc36.3745

Número

Secció

Ressenyes