Arias Ferrer, L., i Egea Vivancos, A. (2022). Didáctica de geografía e historia en educación primaria. Editorial Síntesis

Número

Secció

Ressenyes

Autors/ores

  • Núria Gil Duran Professora de la Universitat Rovira i Virgili, Departament d’Història i Història de l’Art

Publicat

15-12-2023

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Referències

COOPER, H. (2002). History in the early years. Routledge.

LÉVESQUE, S. (2008). Thinking historically: educating students for the twenty-first century. University of Toronto Press.

PRATS, J. (2016). Combates por la historia en educación. Enseñanza de las Ciencias Sociales, 15, 145–153.

THORNTON, L., I BRUNTON, P. (2009). The little book of time and place: Ideas for helping children in the Early Years Foundation Stage to develop a sense of time and place. Featherstone Education Ltd.

WIEGAND, P. (2006). Learning and Teaching with maps. Routledge.

Com citar

Arias Ferrer, L., i Egea Vivancos, A. (2022). Didáctica de geografía e historia en educación primaria. Editorial Síntesis. (2023). Comunicació Educativa, 36, 205-220. https://doi.org/10.17345/comeduc36.3745

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau