L'aprenentatge significatiu a l'aula

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Antoni Ballester

Paraules clau:

Aprenentatge significatiu, Motivació, Creativitat, Treball obert.

Publicat

01-01-2007

Resum

De tots els aspectes a contemplar dins l’escola, sembla evident considerar l’aprenentatge dels alumnes com el centre d’interès més rellevant dins el procés educatiu. Aquesta evidència està provocant la necessitat de prioritzar el procés d’aprenentatge de l’alumne per damunt del fet tradicional d’ensenyar, fent-se necessari l’ús d’un bon referent teòric que apuntali, doni sentit i condueixi la pràctica docent cap a bon terme.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

L’aprenentatge significatiu a l’aula. (2007). Comunicació Educativa, 20, 26-30. https://doi.org/10.17345/comeduc200726-30

Articles similars

11-20 de 185

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau