L'aprenentatge significatiu a l'aula
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Aprenentatge significatiu, Motivació, Creativitat, Treball obert.
Publicat
01-01-2007
Resum
De tots els aspectes a contemplar dins l’escola, sembla evident considerar l’aprenentatge dels alumnes com el centre d’interès més rellevant dins el procés educatiu. Aquesta evidència està provocant la necessitat de prioritzar el procés d’aprenentatge de l’alumne per damunt del fet tradicional d’ensenyar, fent-se necessari l’ús d’un bon referent teòric que apuntali, doni sentit i condueixi la pràctica docent cap a bon terme.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
L’aprenentatge significatiu a l’aula. (2007). Comunicació Educativa, 20, 26-30. https://doi.org/10.17345/comeduc200726-30