L'aprenentatge significatiu a l'aula
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc200726-30Paraules clau:
Aprenentatge significatiu, Motivació, Creativitat, Treball obert.Resum
De tots els aspectes a contemplar dins l’escola, sembla evident considerar l’aprenentatge dels alumnes com el centre d’interès més rellevant dins el procés educatiu. Aquesta evidència està provocant la necessitat de prioritzar el procés d’aprenentatge de l’alumne per damunt del fet tradicional d’ensenyar, fent-se necessari l’ús d’un bon referent teòric que apuntali, doni sentit i condueixi la pràctica docent cap a bon terme.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
01-01-2007
Com citar
Ballester, A. (2007). L’aprenentatge significatiu a l’aula. Comunicació Educativa, (20), 26–30. https://doi.org/10.17345/comeduc200726-30
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.