L'aprenentatge significatiu a l'aula

Autors/ores

  • Antoni Ballester

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200726-30

Paraules clau:

Aprenentatge significatiu, Motivació, Creativitat, Treball obert.

Resum

De tots els aspectes a contemplar dins l’escola, sembla evident considerar l’aprenentatge dels alumnes com el centre d’interès més rellevant dins el procés educatiu. Aquesta evidència està provocant la necessitat de prioritzar el procés d’aprenentatge de l’alumne per damunt del fet tradicional d’ensenyar, fent-se necessari l’ús d’un bon referent teòric que apuntali, doni sentit i condueixi la pràctica docent cap a bon terme.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2007-01-01

Com citar

Ballester, A. (2007). L’aprenentatge significatiu a l’aula. Comunicació Educativa, (20), 26–30. https://doi.org/10.17345/comeduc200726-30

Número

Secció

Articles