Autonomia, avaluació i cultura de centre

Autors/ores

  • Mario González Jorge Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201127-30

Paraules clau:

autonomia, avaluació, cultura de centre, projecte educatiu de centre, projecte de direcció

Resum

L’autonomia, en els centres educatius, no tan sols depèn del marc normatiu que la regula, sinó que s’hi exerceix en funció de la capacitat que tenen les institucions per explotar totes les possibilitats en l’adaptació del context escolar a les necessitats de la seva comunitat. I, tot i que la norma reguladora és la mateixa, les circumstàncies intrínseques i les de l’entorn, conjuntament amb les dinàmiques de cada centre, determinaran el grau d’autonomia real que acabarà desenvolupant cada centre educatiu.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

30-04-2011

Com citar

González Jorge, M. (2011). Autonomia, avaluació i cultura de centre. Comunicació Educativa, (24), 27–30. https://doi.org/10.17345/comeduc201127-30

Número

Secció

Articles