Aportacions de l'experiència musical i el moviment a l'educació
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc200841-48Paraules clau:
Didàctica de l’Expressió Musical, Formació del professorat, Percepció sonora.Resum
La responsabilitat en la formació del professorat sempre serà un tema atractiu per als investigadors de l’educació. En aquests moments hi ha respostes a les limitacions de l’ensenyament tradicional, però hi ha altres àrees de coneixement amb experiències pràctiques que no es podran reforçar a l’escola per manca de disponibilitat horària, i això suposa un dèficit respecte a les necessitats del món infantil. La didàctica de l’expressió musical aporta coneixements interrelacionats amb habilitats i actituds, que donen lloc a una formació en competències. Això fa que el professor especialista en música, a més a més, pugui estimular un seguit de processos i capacitats mitjançant les activitats musicals. Tal i com es troba actualment aquesta especialitat, podrem justificar-la mitjançant màsters. Mentrestant, avancem estudis que confirmen la importància de la vivència de la música conjuntament amb el moviment, des de les edats més primerenques.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
01-01-2008
Com citar
Bermell, M. Ángeles. (2008). Aportacions de l’experiència musical i el moviment a l’educació. Comunicació Educativa, (21), 41–48. https://doi.org/10.17345/comeduc200841-48
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.