Reflexions al voltant del Pràcticum d'Educació infantil: un model per esdevenir mestres?

Autors/ores

  • Jèssica Francino
  • Laura Rubio
  • Carmina Torres

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200828-31

Paraules clau:

Pràcticum II, Magisteri de l’ensenyament d’Educació infantil, Experiència escolar.

Resum

El Pràcticum II suposa, per a la majoria de nosaltres, alumnes de 3r curs de Magisteri, el primer contacte amb el món educatiu d’una manera àmplia, després del breu i sovint quasi efímer Pràcticum I del curs anterior. És per aquest motiu que cal tenir en compte les expectatives, il·lusions, pors, angoixes, utopies… que cadascun de nosaltres té, de ben segur, a l’inici de les pràctiques. Però res de tot això seria possible sense uns centres educatius que ens acollissin i obrissin les portes amablement, amb ganes d’ajudar-nos a formar part de la seva quotidianitat, almenys durant uns mesos, per conèixer així el context real en el qual es desenvolupa l’activitat professional.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2008

Com citar

Francino, J., Rubio, L., & Torres, C. (2008). Reflexions al voltant del Pràcticum d’Educació infantil: un model per esdevenir mestres?. Comunicació Educativa, (21), 28–31. https://doi.org/10.17345/comeduc200828-31

Número

Secció

Articles