Reflexions al voltant del Pràcticum d'Educació infantil: un model per esdevenir mestres?

Jèssica Francino, Laura Rubio, Carmina Torres

Resum

El Pràcticum II suposa, per a la majoria de nosaltres, alumnes de 3r curs de Magisteri, el primer contacte amb el món educatiu d’una manera àmplia, després del breu i sovint quasi efímer Pràcticum I del curs anterior. És per aquest motiu que cal tenir en compte les expectatives, il·lusions, pors, angoixes, utopies… que cadascun de nosaltres té, de ben segur, a l’inici de les pràctiques. Però res de tot això seria possible sense uns centres educatius que ens acollissin i obrissin les portes amablement, amb ganes d’ajudar-nos a formar part de la seva quotidianitat, almenys durant uns mesos, per conèixer així el context real en el qual es desenvolupa l’activitat professional.

Paraules clau

Pràcticum II; Magisteri de l’ensenyament d’Educació infantil; Experiència escolar.

Text complet:

PDF


DOI: https://doi.org/10.17345/comeduc200828-31



Enllaços refback

  • No hi ha cap enllaç refback.