Calen mestres, mestres. Però quins mestres?

Autors/ores

  • Direcció Revista Comunicació Educativa

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc20083

Paraules clau:

Mestre competent, Pla de formació del professorat, Perfils i qualitats del mestre.

Resum

Ara som en un moment crucial. Es canvia el pla, es preveu que quedarà atesa la vella demanda de passar de 3 a 4 cursos i es vol un nou mestre, diferent. Hi estem parcialment d’acord. Hem fet notar que potser dissenyarem un pla per formar un mestre millor, però no el millor mestre. Sense embuts: el mestre més competent seria aquell que cursés una llicenciatura i després volgués entrar al circuit professional. No s’ha fet així, malgrat que veus autoritzades en el món de la didàctica, des de fa anys, sempre ho van defensar en fòrums on es buscava que la qualitat passés per davant de la quantitat. Mai com ara s’havia vist la tremenda necessitat de formar uns altres mestres. Per a aquesta comesa cal pensar a fons el que entenem que ha de posseir un bon mestre.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2008

Com citar

Revista Comunicació Educativa, D. (2008). Calen mestres, mestres. Però quins mestres?. Comunicació Educativa, (21), 3. https://doi.org/10.17345/comeduc20083

Número

Secció

Editorial