De la parla per escriure textos en les primeres edats, o la boira és un núvol que toca terra
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc200954-58Paraules clau:
Didàctica de la Llengua i la Literatura, Alfabetització, Diàleg, Educació Infantil.Resum
L’interès per l’alfabetització en les primeres edats no decau malgrat els avenços dels materials audiovisuals i les tecnologies de la informació, que aparentment es recolzen sobre altres tipus de suports i elements simbòlics i icònics. Estar alfabetitzat no suposa tan sols saber de lletra, sinó dominar els recursos lingüístics i socials necessaris per viure en societat. Per tot això, l’alfabetització (literacy) necessària per a la integració en el món actual i l’accés a la societat de la informació, reprèn el seu paper preponderant que s’emmascara entre tants continguts del currículum i tantes demandes al sistema escolar, cada vegada més diversificades.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
01-01-2009
Com citar
Ríos, I. (2009). De la parla per escriure textos en les primeres edats, o la boira és un núvol que toca terra. Comunicació Educativa, (22), 54–58. https://doi.org/10.17345/comeduc200954-58
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.