De la parla per escriure textos en les primeres edats, o la boira és un núvol que toca terra

Autors/ores

  • Isabel Ríos

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200954-58

Paraules clau:

Didàctica de la Llengua i la Literatura, Alfabetització, Diàleg, Educació Infantil.

Resum

L’interès per l’alfabetització en les primeres edats no decau malgrat els avenços dels materials audiovisuals i les tecnologies de la informació, que aparentment es recolzen sobre altres tipus de suports i elements simbòlics i icònics. Estar alfabetitzat no suposa tan sols saber de lletra, sinó dominar els recursos lingüístics i socials necessaris per viure en societat. Per tot això, l’alfabetització (literacy) necessària per a la integració en el món actual i l’accés a la societat de la informació, reprèn el seu paper preponderant que s’emmascara entre tants continguts del currículum i tantes demandes al sistema escolar, cada vegada més diversificades.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2009

Com citar

Ríos, I. (2009). De la parla per escriure textos en les primeres edats, o la boira és un núvol que toca terra. Comunicació Educativa, (22), 54–58. https://doi.org/10.17345/comeduc200954-58

Número

Secció

Articles