Arbres per a una educació artística postmoderna. Un estudi de cas a partir de l'art contemporani

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Eloïsa Valero

Paraules clau:

Didàctica de l’Expressió Plàstica, Art contemporani, Educació Artística, Educació Secundària.

Publicat

01-01-2009

Resum

La investigació educativa que relatem a continuació parteix d’un enorme interès personal per conèixer millor l’art contemporani i desxifrar-ne els plantejaments i els seus processos de creació, així com el paper que té a la nostra societat. El fet de formar part activa del professorat d’ensenyament secundari ha provocat, de forma inevitable i apassionada, la necessitat d’aprofundir en les relacions entre aquests dos àmbits (art contemporani i educació artística) identificant contrastos i paral·lelismes.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Valero, E. (2009). Arbres per a una educació artística postmoderna. Un estudi de cas a partir de l’art contemporani. Comunicació Educativa, 22, 49-53. https://doi.org/10.17345/comeduc200949-53

Articles similars

1-10 de 470

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

366
176
542

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau