De les competències als projectes: una proposta des de les àrees curriculars

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Josep Maria Pons Universitat Rovira i Virgili
  • Albert Macaya Ruiz Universitat Rovira i Virgili
  • Luisa Girondo Pérez Universitat Rovira i Virgili
  • Antoni Gavaldà Torrents Universitat Rovira i Virgili
  • Carmen Conde Delgado de Molina Universitat Rovira i Virgili

Paraules clau:

treball per proyectes, didàctiques específiques, competències

Publicat

30-04-2011

Resum

La noció de competència ha comportat alguns canvis significatius en la forma com ens plantegem l’acció didàctica a les aules. L’èmfasi en l’aplicabilitat dels aprenentatges i la relació amb els contextos de l’alumnat van paral·lels a l’interès per les propostes interdisciplinàries. En aquest article, hi plantegem i valorem una experiència de treball interdisciplinari en el context de la formació inicial de mestres. Tant la reflexió prèvia com la concreción del projecte han estat el resultat d’un treball conjunt de professors de diverses àrees de didàctiques específiques i de psicologia de l’educació.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Pons, J. M., Macaya Ruiz, A., Girondo Pérez, L., Gavaldà Torrents, A., & Conde Delgado de Molina, C. (2011). De les competències als projectes: una proposta des de les àrees curriculars. Comunicació Educativa, 24, 19-26. https://doi.org/10.17345/comeduc201119-26

Articles similars

1-10 de 161

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

436
289
725

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau