Discurs de cloenda de l'acte de reconeixement al Dr. Antoni Gavaldà

Número

Secció

Converses

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà Torrents Universitat Rovira i Virgili. Didàctica de les Ciències Socials

Paraules clau:

Didàctica Ciències Socials, Història, justícia social, cooperació, cooperativisme

Publicat

16-12-2022

Resum

El doctor Antoni Gavaldà va pronunciar el 26 de novembre de 2021 el discurs de cloenda en l’acte de reconeixement a la seva trajectòria, celebrat a l’aula Magna de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili (URV).
Gavaldà, historiador i membre del grup de recerca ISOCAC, ha estat professor titular de Didàctica de les Ciències Socials (Departament d’Història i Història de l’Art) de la URV, ha centrat la seva carrera en la formació de mestres i en la investigació en el món de les humanitats i l’Educació, i és membre actiu de la revista Comunicació Educativa, a més de ser-ne un dels fundadors l’any 1990.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Gavaldà Torrents, A. (2022). Discurs de cloenda de l’acte de reconeixement al Dr. Antoni Gavaldà. Comunicació Educativa, 35, 59-75. https://doi.org/10.17345/comeduc202259-75

Articles similars

1-10 de 303

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

214
118
332

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau