Contribució de la psicomotricitat al desenvolupament de les capacitats i a l’adquisició de competències en l’Educació Infantil

Autors/ores

  • Isabel Viscarro
  • M. Assumpció Martínez
  • Dolors Cañabate

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201034-38

Paraules clau:

Psicomotricitat, Educació infantil, Capacitats.

Resum

L’article pretén posar de manifest la contribució que es fa des de la pràctica psicomotriu al desenvolupament de les capacitats definides en l’actual currículum d’educació infantil. Entenem la psicomotricitat com la pràctica educativa que implica la globalitat de l’infant, mobilitzant les seves estructures motores, socioafectives i intel·lectuals. També atén el seu procés global a partir de les vivències corporals plaents que l’activitat motriu li proporciona. La sessió de psicomotricitat és un espai d’aprenentatge on els petits aprenen a aprendre, a saber fer i a saber ser i a estar en relació amb els altres.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2010

Com citar

Viscarro, I., Martínez, M. A., & Cañabate, D. (2010). Contribució de la psicomotricitat al desenvolupament de les capacitats i a l’adquisició de competències en l’Educació Infantil. Comunicació Educativa, (23), 34–38. https://doi.org/10.17345/comeduc201034-38

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>