La sessió de música a l’escola. Orientacions didàctiques i consideracions metodològiques per al seu plantejament

Autors/ores

  • Enriqueta Barniol

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201029-33

Paraules clau:

Ensenyament musical, Didàctica de la Música, Programació i planificació, Sessió de classe.

Resum

La preparació, organització i gestió que el mestre de música fa de la sessió de classe són elements clau per a l’èxit en la implantació de la matèria i, alhora, perquè repercuteixin directament en un correcte desenvolupament musical dels seus alumnes.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2010

Com citar

Barniol, E. (2010). La sessió de música a l’escola. Orientacions didàctiques i consideracions metodològiques per al seu plantejament. Comunicació Educativa, (23), 29–33. https://doi.org/10.17345/comeduc201029-33

Número

Secció

Articles