La sessió de música a l’escola. Orientacions didàctiques i consideracions metodològiques per al seu plantejament
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc201029-33Paraules clau:
Ensenyament musical, Didàctica de la Música, Programació i planificació, Sessió de classe.Resum
La preparació, organització i gestió que el mestre de música fa de la sessió de classe són elements clau per a l’èxit en la implantació de la matèria i, alhora, perquè repercuteixin directament en un correcte desenvolupament musical dels seus alumnes.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
01-01-2010
Com citar
Barniol, E. (2010). La sessió de música a l’escola. Orientacions didàctiques i consideracions metodològiques per al seu plantejament. Comunicació Educativa, (23), 29–33. https://doi.org/10.17345/comeduc201029-33
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.