La fotografia documental i la didàctica de les ciències socials

Autors/ores

  • Maite Arqué

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201016-20

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Socials, fotografia documental, activitats d’ensenyament-aprenentatge.

Resum

L’article parteix de la constatació que la fotografia documental és de gran utilitat per a l’ensenyament de les ciències socials, en particular a les aules d’educació primària. Els mestres han de promoure una actitud interrogativa davant de les imatges i, per aconseguir-ho, mostrem activitats que fomenten capacitats cognitives amb l’ús de recursos fotogràfics i que poden ser programades en diferents moments d’una seqüència didàctica.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2014

Com citar

Arqué, M. (2014). La fotografia documental i la didàctica de les ciències socials. Comunicació Educativa, (23), 16–20. https://doi.org/10.17345/comeduc201016-20

Número

Secció

Articles