Indicadors d’avaluació per recollir informació a les sessions de psicomotricitat del segon cicle d’educació infantil

Autors/ores

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc202175-89

Paraules clau:

Psicomotricitat, avaluació, instrument de recollida de dades, criteris, indicadors

Resum

Són moltes les escoles que actualment aposten per una psicomotricitat vivencial. Els estudis existents i la difusió que se n’ha fet han permès que els mestres i els psicomotricistes apliquin programes educatius basats en aquest corrent. L’acte de dissenyar, escollir els materials, preparar la sala, etc. ja és un hàbit per a molts educadors. No obstant això, l’avaluació i la coherència amb el currículum actual no està prou consolidada en totes les escoles. En aquest article el que pretenem és facilitar la tasca docent i oferir recursos per poder dissenyar instruments de recollida de dades, partint del treball d’investigació previ d’un grup de mestres de diferents nivells educatius. Basant-nos en l’anàlisi del currículum del segon cicle d’educació infantil, es presenta una distribució temporal d’indicadors relacionats amb la disciplina de psicomotricitat que engloben aspectes motors, relacionals, afectius i conductuals.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2022-02-07

Com citar

Segura Meix, M. (2022). Indicadors d’avaluació per recollir informació a les sessions de psicomotricitat del segon cicle d’educació infantil. Comunicació Educativa, (34), 75–89. https://doi.org/10.17345/comeduc202175-89 (Original work published February 7, 2022)

Número

Secció

Articles