De la paraula al fet: la dificultat de cooperar

Autors/ores

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc20215-6

Paraules clau:

ensenyament, didàctica, educació

Resum

Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

07-02-2022

Com citar

Pons-Altés, J. M. . (2021). De la paraula al fet: la dificultat de cooperar. Comunicació Educativa, (34), 5–6. https://doi.org/10.17345/comeduc20215-6 (Original work published February 7, 2022)

Número

Secció

Editorial