De la paraula al fet: la dificultat de cooperar

Número

Secció

Editorial

Autors/ores

  • Josep M. Pons-Altés Universitat Rovira i Virgili

Paraules clau:

ensenyament, didàctica, educació

Publicat

31-12-2021 — Actualitzat el 31-12-2021

Resum

Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Pons-Altés, J. M. . (2021). De la paraula al fet: la dificultat de cooperar. Comunicació Educativa, 34, 5-6. https://doi.org/10.17345/comeduc20215-6 (Original work published 2022)

Articles similars

1-10 de 353

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

321
178
499

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau