El francès, una llengua amb continuïtat

Autors/ores

  • Isabel Castilleja
  • Salvador Moreno

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199842-44

Paraules clau:

Didàctica de la Llengua Estrangera, Llengua Francesa, Educació Primària.

Resum

El Col·legi de Pràctiques ofereix actualment, des de fa quatre cursos, la possibilitat de l’aprenentatge del francès com a segona llengua estrangera. Saber llengües és cada cop més necessari, i molt més ara amb l’expectativa de la Unió Europea, que ja és una realitat. Quina millor llengua a escollir que aquella que es caracteritza per una estructura d’idioma tan semblant a la nostra…Tant és així que, a l’hora d’un plantejament seriós, s’ofereix el francès a tots els alumnes del Cicle Superior amb la intenció de donar una oportunitat d’igualtat per a tots, no tan sols influenciats per la proximitat del país que el parla, sinó també per la predisposició del professorat i dels pares per introduir-la.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

24-02-2014

Com citar

Castilleja, I., & Moreno, S. (2014). El francès, una llengua amb continuïtat. Comunicació Educativa, (11), 42–44. https://doi.org/10.17345/comeduc199842-44

Número

Secció

Articles

Articles similars

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.