El disseny universal d'aprenentatge com a motor inclusiu i d'implicació a l'aula

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Clàudia Cardona Lorenz Mestra d’Educació Primària i tutora d’aula d’acollida

Paraules clau:

universalització de l’aprenentatge, inclusió, implicació

Publicat

09-11-2020

Resum

Aquesta investigació pretén analitzar el disseny universal d'aprenentatge (DUA) i les seves orientacions per a la creació de contextos d'aprenentatge inclusius. Primerament, s'ha realitzat la recerca teòrica per conèixer amb profunditat aquest model. A continuació, s'ha desenvolupat una part procedimental dividida en dos apartats. En el primer, hi trobem una anàlisi de materials didàctics per detectar el compliment de les orientacions inclusives del DUA. En el segon apartat, s'hi fa una proposta pròpia alternativa als materials analitzats, en la qual els es tracten els continguts seguint en detall les indicacions del model estudiat.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Cardona Lorenz, C. (2020). El disseny universal d’aprenentatge com a motor inclusiu i d’implicació a l’aula. Comunicació Educativa, 33, 103-122. https://doi.org/10.17345/comeduc2020103-122 (Original work published 2021)

Articles similars

1-10 de 380

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

457
267
724

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau