El mètode Suzuki i l'ensenyament inicial del violí en l'actualitat

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Ana Garde Badillo Escola d'Arts Musicals Luthier, Barcelona
  • Josep Gustems Carnicer Universitat de Barcelona, Facultat d'Educació

Paraules clau:

Ensenyament del violí, didàctica del violí, mètode Suzuki

Publicat

09-11-2020

Resum

Aquest article descriu i valora un dels sistemes d'ensenyament que han tingut major repercussió en l'àmbit de la pedagogia del violí en el nivell inicial i que s'ha estès a l’ensenyament d'altres instruments (com ara el piano o la guitarra): el mètode Suzuki. Aquí se'n repassen els principis pedagògics aplicats al violí, les aportacions, les limitacions. I també s’hi recullen les propostes d'adaptació del mètode.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

El mètode Suzuki i l’ensenyament inicial del violí en l’actualitat. (2020). Comunicació Educativa, 33, 53-63. https://doi.org/10.17345/comeduc202053-63 (Original work published 2021)

Articles similars

1-10 de 437

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Articles més llegits del mateix autor/a

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau