L'ensenyament al cicle superior a partir d’un projecte patrimonial. Un estudi de cas al Monestir de Sant Pere de Casserres

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Joan Callarisa Mas Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya

Paraules clau:

Patrimoni cultural, treball per projectes, interdisciplinarietat, educació entre iguals, relació mestres-alumnes.

Publicat

09-11-2020

Resum

Aquest article parteix d'una recerca sobre la didàctica del patrimoni, en què, a partir del seguiment d'un projecte interdisciplinari amb alumnes de sisè del cicle superior de primària en una escola d'Osona, s’observa com es treballa el patrimoni cultural centrat en un monestir i com es desenvolupen totes les àrees curriculars durant el curs. S'hi observen i analitzen, d'una banda, els resultats del treball curricular desenvolupat amb projectes interdisciplinaris i, d'una altra banda, el treball metodològic de la mestra.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Callarisa Mas, J. (2020). L’ensenyament al cicle superior a partir d’un projecte patrimonial. Un estudi de cas al Monestir de Sant Pere de Casserres. Comunicació Educativa, 33, 41-52. https://doi.org/10.17345/comeduc202041-52 (Original work published 2021)

Articles similars

1-10 de 412

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

270
136
406

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau