El debat de les Humanitats: llums i ombres

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà
  • Antoni Santisteban

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Socials, Educació Secundària, Debat de les Humanitats.

Publicat

24-02-2014

Resum

El 16 de desembre de 1997 es retirava del Congrés dels Diputats el projecte de Real Decreto pel qual es pretenia establir uns ensenyaments mínims, corresponents a les àrees de Ciències Socials, Geografia i Història, i les de Llengua Castellana i Literatura a l’ESO. L’esborrany que des del govern conservador s’havia intentat defensar a tort i a dret ha originat una gran polèmica al món de la política i entre la comunitat educativa. Des de l’àrea de la Didàctica de les Ciències Socials pretenem analitzar què ha succeït, amb la intenció de valorar el debat, les causes i les conseqüències que ha comportat, el grau d’utilitat i de qualitat que ha generat, la reacció del professorat i de la societat en general, així com els elements ideològics i curriculars que han dominat o que, des d’una perspectiva crítica, haurien d’haver predominat.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

El debat de les Humanitats: llums i ombres. (2014). Comunicació Educativa, 11, 4-10. https://doi.org/10.17345/comeduc19984-10

Articles similars

1-10 de 513

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 5 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau